Selasa, 08 Februari 2011

Yoel 1 : 4

Yoel 1 :  4 




Walang mbrobol
ambruk ngebyuki lan
 mangan tanduran;
 grombolan sing siji lunga, 
sijiné teka
 ngentèkaké sisané.

Apa yang ditinggalkan belalang pengerip 
telah dimakan belalang pindahan, 
apa yang ditinggalkan belalang pindahan 
telah dimakan belalang pelompat, dan
 apa yang ditinggalkan belalang pelompat 
telah dimakan belalang pelahap.

Walang kuwi jenise kewan pengrusak tanduran, ora ana sing bakal disisakake- kabeh mesti entek. Mangkono bab gegambaran : walang. Apa kang ana ing uripe manungsa iku bakal kapundhut dening ALLAH saben wektu ing antarane samubarang panggawe. Ora ana gunane yen ALLAH ora paring berkah lantaran iku : walang uga dadi gegambarane si Iblis anggene bola bali ngrusak uripe manungsa kang ora pracaya. Bebentenge wong pracaya iku lak ALLAH ? Apa kang tinilar dening ALLAH uga bakal rusak sacara tata cara manungsa rusak sakabehing uripe. Rahajeng wong kang kabentengan dening ALLAH. Ora ana walang kang ngrusak ing uripe wong kang pracaya.

Walang cacahe akeh iku nggambarake akehe bala tantraning ALLAH, makarya gawe rusaking uriping manungsa ing dina-dina wekasan bakal tumiba. Sakehing wong pracaya kapitulungan nanging wong duraka kasirnake.

Mangkono uga ALLAH marang wong duraka sumbering uripe bakal kasirnakake nganti gusis- babar pisan ora ana sisane. Jagad iki lan saisine bakal karusak ora ana tilase panguripan. Rahayu wong kang kapitulungan dening ALLAH uripe sarwa kaluberan berkah.




000 000 000oo000 000 000

Belalang adalah jenis binatang perusak, kalau sudah merusak tidak tersisakan, habis semua. Begitulah gambaran belalang. Apa saja yang ada ditemukan di dalam hidup manusia pasti akan diambil oleh ALLAH setiap saat, yang diambil juga hasil kerja jerih payahnya. Tidak ada gunanya apabila ALLAH tidak memberikan berkatNYA dengan belalang yang juga merupakan gambaran si Iblis yang selalu bekerja untuk merusakkan hidup manusia yang tidak atau kurang percaya. Tidakkah benteng 'kehidupan' orang percaya adalah ALLAH ? Apa yang ditinggal, diberikan oleh ALLAH juga akan dirusakkan secara tatanan kehidupan kemanusiaan kita, seluruh kehidupan kita dirusakkan. Berbahagialah orang yang dibentengi oleh ALLAH. Tidak ada belalang yang dapat merusak dari hidup orang percaya.

Belalang itu jumlahnya banyak juga memberikan gambaran bala tentara 'Sorga' ALLAH. Yang bekerja juga untuk menghancurkan dan merusak kehidupan manusia di hari-hari akhir nanti tiba. Semua orang percaya akan ditolong tetapi semua orang durhaka disirnakan.

Begitu juga ALLAH kepada orang durhaka semua sumber kehidupannya juga akan disirnakan tanpa tersisa. Dunia dan segala isinya akan dirusakkan tanpa berbekas pernah adanya kehidupan. Berbahagialah orang yang yang mendapat pertolongan ALLAH yang hidupnya penuh dengan berkat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Jadikan dan berikan komentar anda sebagai refleksi diri bukannya mengomentari kejelekan dan kekurangan kami